Управління проблемною дебіторською заборгованістю компаній комунального сектору
Ефективне управління простроченою дебіторською заборгованістю в сфері житлово-комунального господарства вимагає серйозного професійного підходу. Заборгованість перед тепло-або енергозбутовими компаніями можуть мати як юридичні, так і фізичні особи. Це вимагає різнобічного підходу, наявності висококваліфікованого штату колекторів, і серйозних витрат на ефективну обробку простроченої заборгованості.
Співпраця з Борговою агенцією «Пристав» дозволяє значно скоротити витрати на управління дебіторською заборгованістю. Наявність двох спеціалізованих департаментів: по роботі з фізичними особами та по роботі з юридичними особами, дозволяє надавати клієнтам житлово-комунального сектору комплексні послуги з управління і стягнення простроченої заборгованості.
Наші рішення сприяють
- Поверненню дебіторської заборгованості та збільшення оборотних коштів.
- Оптимізації витрат на апарат по роботі з дебіторською заборгованістю.
- Мінімізації репутаційних ризиків компанії.
- Збереженню партнерських стосунків з дебітором
В ході спільної роботи наша компанія:
- Здійснює пошук інформації про боржника.
- Аналізує якість інформації про боржника.
- Аналізує історію роботи з кожним конкретним боржником.
Як ми працюємо
Боргова агенція «Пристав» будує свою роботу на тісному і постійному контакті з дебітором. Дана форма роботи дозволяє реалізувати найбільш ефективні методи стягнення простроченої заборгованості та запобігти настанню репутаційних ризиків для нашого клієнта.
Наші послуги
- Підтвердження відомостей, заявлених потенційним споживачем послуг.
- Розробка рекомендацій з управління дебіторською заборгованістю.
- Моніторинг надійності дебітора.
- Контроль оплати рахунків дебітором